meseanyu 2020.03.02. 14:44

Februári zárás

img_e4217_1.JPG

Beszerzések (4):

Mivel imádom Ottoline-t, régóta tervben volt már, hogy Chris Riddell másik sorozatát, a Goth Girl-t is be kéne szerezni, és most, hogy 10%-os akció volt a Bookdepositoryn a magyar vevőknek, meg is rendeltem. Gyönyörű kis könyvek, de még egyelőre nem olvasom hanem tartogatom őket, mint valami nagyon ínyenc csokoládét.

Olvasások (13): 

Volt egy csomó zsűrizős a hónapban, elég váltotó színvonalon. Ifjúságiból nagyon tetszett Mészöly Ágnes és Molnár T. Eszter közös könyve Az emberek országa. Nagyon érdekes, hangulatos disztópia, olyan érzés volt, mintha Csodaidőket olvastam volna, ami nálam a legnagyobb dicséret a műfajban. A kisebbeknek való kötetek közül Kertész Erzsi Állati vállalat című kötete nyerte el a tetszésemet. Nagyon vicces, ugyanakkor tanulságos történet, gyönyörűen leképezi a mai társadalmunkat. Zsűrizésen kívüli gyerekkönyv volt a Halálka második része, a kedves kis zombilányról itt is írtam. Ifjúságit is olvastam csak a saját szórakoztatásomra: Frank Li története nagyon tetszett, itt olvashattok róla bővebben. Volt a hónapban könyvklubos kötet is: a Brooklyn nem volt rossz, de maradandó élmény se lesz sajnos. Viszont amire biztos sokáig fogok emlékezni, az Delia Owens regénye, az Ahol a folyami rákok énekelnek: már most mondom, hogy biztos benne lesz az év legjobb könyveinek a listájában. Erről a kötetről bővebben is szeretnék majd még írni, mert megérdemli. Várólistacsökkentős nem volt ebben a hónapban, a Fank Li viszont rajta volt a téli polcon. Az könyvek túlnyomó többségét könyvtárból vettem ki, Frank Li saját példány, a Brooklyn pedig kölcsönkérés volt. 

Félbehagyások (0):

Az egyik zsűrizősnél, Vadadi Adrienn Miénk a színpad! című köteténél voltam a legközelebb ahhoz, hogy félbehagyom, de aztán csak átrágtam magam azon is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr815500116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása