img_e0661_1.JPG

Valószínű a képen látható regényt fogom utoljára hagyni, mert ez az egyetlen saját példány, a többit meg szeretném még karácsony előtt visszavinni a könyvtárba. Először pedig a Skandináv karácsonyt fogom olvasni, hátha találok benne valami jó receptet.

A kettő között pedig lesz két regény, az egyik Catherine Rider könyve, a Csók Londonban. Tavaly olvastam a szerzőtől a csókos sorozat New Yorkban játszódó részét, és annyira tetszett, hogy elhatároztam, minden karácsonykor elolvasok egyet ezek közül a történetek közül. A másik Fredrik Backman vékonyka kis kötete, az Életed üzlete. Ezt elsősorban azért választottam, mert hajtok a Backman-kitüntetésre. Egy novelláskötet is helyet kapott a válogatásomban, Móra Ferenc karácsonyi írásait is olvasni fogom az ünnepre várva.

A többi gyerekkönyv, a legvastagabb köztük Rowling új könyve, A karácsonyi malac. Választottam egy-két idei zsűrizőst, a Várjuk a karácsonyt! Tóth Krisztinától, Csukás István mesejátékát,  a Diótörőcskét, és ha szerencsém lesz, talán még az ünnep előtt meg tudom kaparintani Kiss Judit Ágnes új könyvét, a Babaróka karácsonyát. Szabó T. Anna Adventi kalendáriuma főleg Rofusz Kinga illusztrációi miatt érdekel. A Kicsi Mimi karácsonya pedig eddig valamiért kimaradt, pedig imádom ezt a nyúlcsaládot. Pettsonéknak viszont nem vagyok olyan nagy rajongója, de ezt a karácsonyi sztorit most valahogy megkívántam.

Tavaly jóval kevesebbet könyv volt a karácsonyi polcon, de most nagyon benne vagyok az olvasásban meg a karácsonyi hangulatban is,  úgyhogy azt tervezem, hogy már jövő héten belekezdek, és szerintem simán meg is birkózom ezzel a kupaccal szentestéig.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr2216759880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása