Most, hogy véget ért a csodaszép október és kicsit hidegebb, borúsabb az idő, gondolom minden könyvmoly szeret  a kinti hűvös szelek elől elmenekülve a jó meleg szobában, bolyhos takaró alatt, valamilyen forró italt kortyolgatva elmerülni valami igazán kellemes, ehhez az időhöz passzoló könyvben.

hygge_3.jpg

Bár én nyár végén olvastam, mégis azt gondolom, a Hygge szerelem alapdarab ebben a témában. Nagyon cuki kis történet, olyan igazi megnyugtató, belefeledkezős, tényleg abszolút hygge. Ez a könyv megmutatja, hogyan lehetünk boldogok és elégedettek a pocsék idő ellenére is.

covers_459980.jpg

Veronica Henry már az előző válogatásomban is helyett kapott. Nagyon szeretem, mert elegánsan, olvasmányosan és hangulatosan ír olyan dolgokról, amiket szeretek, házakról, kertekről, ételekről, szerelmekről. Ebben a regényében egy angol vidéki kisváros régi könyvesboltja áll a középpontban, épp ezért sok szó esik magukról a könyvekről is.

covers_95385.jpg

A Highgate temető ikreit kétszer is olvastam, először 2010 decemberében, aztán tavaly novemberben újráztam, úgyhogy nekem ez a regény mindenképpen a hideg időhöz és a hosszú estékhez kapcsolódik. Nyilván a hangulata a temetővel, a kísértetekkel is arra predesztinálja, hogy ilyenkor olvassuk.

covers_512777.jpg

Érdekes, hogy az Együtt lehetnénk is 2010 novemberében szerepelt az olvasmánylistámon, és talán ezért kötődik szintén a rossz időhöz. Mindenképpen olyan katartikus olvasmány, ami annyira beszippantja az embert, hogy alig tudja letenni. Én mindenesetre két nap alatt elolvastam, pedig nem egy rövid könyv.

A végére pedig hoztam egy-két angol nyelvű regényt. Még nem olvastam egyiket sem, de a borítójuk alapján igazi őszi olvasmányok lehetnek.

 

covers_632970.jpg

covers_695042.jpg

 

covers_699855.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4616730750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása