lelekdoki.jpg

Csupán négy könyv szerepelt a nyári polcon, de így is csak a felét sikerült elolvasni:

Eve Chase: Borostyánba szőtt titkok

Király Anikó: Strand, papucs, szerelem

A várólista-csökkentős polccal elég csehül állok még mindig, három könyvet olvastam róla a nyáron, így összesen négy kötetnél tartok:

Anna Gavalda: Életre kelni

Connie Glynn: Beépített hercegnő

Marie-Aude Murail: A lélekdoki

A tavaszi polcról, ahonnan tavasszal a karantén miatt semmit sem olvastam, három könyvvel sikerült végeznem:

Veronica Henry: Második otthonunk

Nick Hornby: Olyan, mint te

Kerstin Gier: A fiúk olyanok, mint a rágógumi

Abszolút jó könyveket sikerült választani, szinte mindegyik tetszett többé-kevésbé, úgyhogy nem panaszkodom sem a minőségre, sem a mennyiségre. Utóbbiban a sok éves átlag felett vagyok egyébként, úgyhogy rekord lesz ez az év szerintem.

Az őszi polcot megpróbáltam nagyon észszerűen összeállítani, hogy legyen már valami sikerélményem is, mert szinte az egész év csak a tologatásokról szólt. Feltettem három Wodehouse-t és három Agatha Christie-t, mert mindkét szerzőtől szeretnék havonta egy könyvet elolvasni. Ezenkívül pedig azok a könyvek kaptak helyet a polcon, amelyek saját beszerzések, és jelenleg az éjjeliszekrényemen tornyosulnak. Nyilván szeretnék haladni a várólista-csökkentéssel is, ez is prioritás lesz, és csak utána jöhet egy-két random megkívánt könyv, mint pl. a Ready Player Two, amit előjegyeztettem a könyvtárban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8416676922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása