meseanyu 2021.02.02. 15:42

Januári zárás

img_e4430_1.JPG

Beszerzések (7):

Habár szeretem Obamát, és érdekel is a politika, ezt a könyvet most inkább csak a férjemnek vettem. Lehet, hogy sort kerítek rá egyszer, de nem hiszem, hogy mostanában, mert valahogy jelenleg más könyvek jobban vonzanak:

Barack Obama: Az ígéret földje

Ezt azért rendeltem meg, mert már nagyon régóta a várólistámon van, de a könyvtárban nem található, és a megrendelés pillanatában épp nagyon érdekelt valamiért. Ez az érdeklődés picit alábbhagyott, úgyhogy ennek is várnia kell még a sorára:

Robert Williams: Luke és Jon

A Poirot-ról szólót viszont rögtön elolvastam:

Anne Hart: Hercule Poirot magánélete

És ezt a novelláskötetet is:

Agatha Christie: At utolsó szeánsz

Még három könyvet vettem a hónapban, amiket szintén hamarosan olvasni szeretnék:

Lucy Strange: A kastély szelleme

Jean Webster: Erre csak Patty képes

Syrie James: Az elveszett Jane Austen-kézirat

Olvasások (16):

A fő vezérlőelvem az volt az év első hónapjában, és remélem ez tud maradni később is, hogy olyan köteteket olvassak, amelyeket az adott pillanatban éppen a legizgatóbbnak találok. Ez azért is fontos, mert nagyon sok zsűrizendőt olvasok most, így saját szórakoztatásomra már tényleg azokat a könyveket szeretném kézbe venni, amelyek a legjobban érdekelnek. Ezek főleg itthoni, saját tulajdonú kötetek  voltak, mert a könyvtárból csak zsűrizendőket hoztam ki. A várólista-csökkentésbe ezáltal  nem kezdtem még bele, hiszen idén erre a polcra csak könyvtári könyveket választottam.  

Olvastam viszont kettőt a téli polcról:

Kirstín Marja Baldursdóttir: A sirályok kacagása

Liane Moriarty: Kilenc idegen

Két vadiúj beszerzést:

Anne Hart: Hercule Poirot titkos magánélete

Agatha Christie: Az utolsó szeánsz

Több okból is rákaptam most Christie-re, úgyhogy volt egy újraolvasás is:

Agatha Christie: Gyilkosság meghirdetve

A Christie-reneszánsz jegyében vettem kézbe végre ezt a régóta a polcon porosodó kötetet is:

Hadnagy Róbert - Molnár Gabriella: Agatha Christie krimikalauz

Volt egy kölcsönkapott olvasmányom is:

Kőhalmi Zoltán: A férfi, aki megølte a férfit, aki megølt egy férfit

A többi pedig zsűrizendő:

Kertész Erzsi: A feltaláló oroszlánja

Kiss Judit Ágnes: Babaróka kistestvére

Grecsó Krisztián: Belefér egy pici szívbe

Halász Margit: Hetvenhét vörös bárány

Kerékgyártó István: Márk, aki hatévesen megmentette a világot

Maros Edit: Bonyolult egy csaj

Csapody Kinga: Irány Pécs!

Bendl Vera: Mihályi Csongor és az időgyurma

Kertész Edina: Lajhár, a sztár

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr2316411224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása