meseanyu 2021.03.01. 14:11

Februári zárás

img_e4438_1.JPG

Beszerzések (4):

Ezt az újdonságot Tibornak rendeltem, mert szerintem neki való, de én is el fogom olvasni:

Morgan Larsson: Az utolsó szög

És ha már ott voltam, rendeltem három antikvár könyvet, amik nincsenek meg a könyvtárban:

Katharine L. Oldmeadow: A sárkányház titka

Eduard Fiker: Éjszaka Arnwaysban

Nagy Katalin: Napraforgó-lány

Olvasások (16):

Idén az egyik célom, hogy lehetőség szerint mihamarabb elolvassam az új beszerzéseket, ebben a hónapban három ilyen könyv került sorra:

Lucy Strange: A kastély szelleme

Jean Webster: Erre csak Patty képes

Syrie James: Az elveszett Jane Asuten-kézirat

Mivel a Patty első része annyira tetszett, újraolvastam a másodikat is:

Jean Webster: Patty a kollégiumban

Ez tesóm névnapi ajándéka lesz, én csak előolvastam:

J. K. Rowling: Az Ickabog

Három könyv volt a téli polcról:

Szécsi Noémi: A baba memoárja

Lucinda Riley: Fény az ablak mögött

Tom Sharpe: Kisvárosi gyilkosságok

Olvastam megint számos zsűrizendőt:

Darvasi László: Pálcika, a detektív

Kiss Judit Ágnes: A kalózok és a vajas keksz

Lőrinc László: 25 szelfi a török korból

Mészöly Ágnes: A kupolák titka

Mucha Dorka: Nincs idő

Gyöngyösi Katalin: Vár a bölcsőde!

Mészöly Ágnes: Fekete nyár

A hónap utolsó napját pedig egy Agatha Christie újraolvasással töltöttem:

Agatha Christie: Gyilkosság a paplakban

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9216443896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása