meseanyu 2021.04.08. 15:45

Újdonságokról

waxman.jpgRégóta készülök már bejegyzést írni újra az újdonságokról, de mindig csak tologattam, mert nem volt annyira kedvem blogolni, de most egy júliusra várható kötet miatt muszáj belekiáltanom az örömömet az internetbe. Abbi Waxman könyve rajta volt a molyon azon a polcomon, amin azokat a könyveket gyűjtöm, amiket akár angolul is hajlandó vagyok elolvasni, annyira érdekelnek, úgyhogy ez most tényleg egy nagyon jó hír, hogy ezt a kedves, szerethető történetet magyarul is olvashatom.

csutortoki.jpg

Sokkal hamarabb, már május elejére várható egy új krimisorozat első része, amelynek fülszövegében két kedvencemet, Agatha Christie-t és Fredrik Bachmant emlegetik. Nekem már ez a két név is elég lenne ahhoz, hogy rögtön megnyomjam a rendelés gombot, ráadásul valószínű az is garancia a minőségre, hogy iszonyat sikere volt a könyvnek Angliában, és a filmjogokat is megvették már, nem más, mint Steven Spielberg.

rendes.jpg

Teljesen véletlen, hogy pont így raktam sorba a könyveket, de úgy látom, időrendben visszafelé haladunk, ugyanis a következő regényt már április végén a kezünkbe foghatjuk.Úgy érzem,  ez nekem a sztori alapján nagyon be fog jönni, a kertvárosi környezet, a középosztálybeli szereplők olyan kedvenceket juttatnak eszembe, mint Franzen vagy a Kis tüzek.

pavesi.jpg

Szintén áprilisban, de egy kicsivel korábban jön még egy nyomozós könyv, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet. A fülszövegben itt is szóba kerül Agatha Christie, nyilván az ő nevével könnyen el lehet adni egy krimit, és annyira csavarosnak tűnik a sztori, hogy engem rögtön megvett kilóra ez a kötet is.

royal.jpg

A végére pedig egy olyan regényt hoztam, ami már megjelent, kapható, sokan olvasták is már, és nagyon jó véleményeket hallani róla. Egy humoros, romantikus történet, ami nagyon kell a homofób magyar társadalomba. Ez is rajta volt egyébként az angol nyelvű polcomon, úgyhogy most nagyon elégedett vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7316456400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása