meseanyu 2021.04.02. 18:45

Márciusi zárás

img_4452_1.JPG

Beszerzések (8):

Volt harminc százalékunk a HVG kiadónál, így rendeltünk onnan egy rakat könyvet. Az első kettő az én választásom volt,  a többi Tibornak kellett, de lehet, hogy én is olvasok majd belőlük:

Víctor Escandell: Rejtélyes történetek

Rutger Bregman: Emberiség

Brian R. Little: A titokzatos én

 William Pullen: Fuss önmagadért

Simon Sinek: Végtelen játék

Daniel Kahneman: Gyors és lassú gondolkodás

Aztán Katinkának kellett rendelni egy tankönyvet franciaórára, és hogy ne kelljen szállítási díjat fizetni, választottam még két kötetet, ami meglepő módon szintén HVG-s, de vagy nem vettem észre őket az előző rendelésnél, vagy azóta jelentek meg:

Tim Dedopulos: Sherlock Holmes esetei

Olvasások (16):
A hónap elején elolvastam a könyvtárból még az utolsó pillanatban beszerzett zsűrizendőket:
Aztán jöttek az új beszerzések:
Ezt követően megkezdtem a karantén polcot. Itt elsőre egy újraolvasást választottam, de félbehagytam, mert nem jött be a hangulata. Vagy rosszul emlékszem, és már régen se tetszett annyira, vagy megváltoztam azóta:
A következő kettő viszont már tetszett:
Megvolt a havi egy Agatha Christie újraolvasás is:
A hónap végén pedig még belefért egy könyv a tavalyi várólista-csökkentésről. Ez még 2019-es beszerzés volt:

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9716483682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása