qolz5021_1.JPG

Ritka, hogy egy könyvet nem a Molyon vagy valamelyik könyves hírlevélben látok először, hanem csak úgy szembejön velem a könyvesboltban, David Yoon könyvével nem sokkal karácsony előtt mégis ez történt. Szabó Magda karácsonyi történeteire voltam rácuppanva, de ahhoz, hogy megkaphassam, vásárolni kellett valami mást 7000 forint értékben. Általában neten rendelek, de ez esetben annyira elkapott a hév, hogy minél előbb kell nekem a a Daloljanak itt angyalok, hogy egy mozizás előtt betértünk Tiborral a könyvesboltba a Plázában, azzal a céllal, hogy addig ki nem jövünk, amíg meg lesz az áhított karácsonyi könyvem. A koncepció az volt, hogy Tibor is választ valamit, meg én is, és akkor mehet melléjük a kosárba a Szabó Magda. Tibor elég gyorsan letette voksát az új Nesbø mellett, én meg csak keringtem, és nem jutottam döntésre. Egyszer csak figyelmes lettem egy szép színes borítójú könyvre, amelynek a címe is ígéretes volt. Amikor láttam, hogy Nicola Yoon férje írta, már meg is volt, hogy mit viszek haza. 

Mai napig nem értem, hogy ez a könyv miért sikkadt így el, miért nem kapott nagyobb reklámot, hírverést nálunk, nem csak a szerző híres felesége miatt lehetett volna sokkal jobban nyomni, hanem azért is, mert Amerikában már nagy sikert aratott. Jó lett a borító, szerintem jobb is, mint az amerikai, és egyébként is egy nagyon szerethető, igényes regény, ami hozza az általam nagyra tartott ifjúsági szerzők színvonalát. Egy érzelmi hullámvasút ez a történet, annyira izgalmas, fordulatos, sosem tudod, mi fog történni a következő pillanatban, emellett meg annyira hangulatos, olyan sok szerethető apró részlet van benne, andalító, lassú jelenetek, bölcsességek, mély gondolatok. Komoly társadalmi, családi problémák kerülnek terítékre, aztán meg jó megoldások, igazán olyan könyv, ami kell a mai zavaros világba, ami megmutatja a helyes utat fiataloknak, időseknek egyaránt. Bárki, bármit mond, az ilyen könyvek miatt érdemes ifjúsági irodalmat olvasni, mert esetenként, mint most is, sokkal többet tud adni egy ilyen regény, mint egy egyszerű romantikus történet. A folytatást meg nagyon várom, kíváncsi vagyok, mi történik még a roppant szimpatikus főszereplővel.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7715469556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása