blog_246.jpgZadie Smith: NW

Ha nem is a legnagyobb kedvencem, de Zadie Smith többször szerzett már nekem kellemes órákat, itt és itt írtam róla. Az a szerző, akit mindig szívesen olvasok, ezért nagyon megörültem, hogy április végén új regénye fog megjelenni magyarul. A fülszöveg alapján lehet, hogy brutál lesz, de már ismerem az ő brutalitását, és azt hiszem még a kezelhető kereteken belül marad majd. Londonban játszódik a sztori, ami mindig jó, fiatalokról szól, ami szintén, és társadalomkritikus, ami meg kell, hogy ne gondoljam, hogy minden rózsaszín. Először megvárom, hogy megveszi-e a könyvtár, beszerezni csak akkor fogom, ha ez nem történik meg, na és ha nagyon jókat írnak róla az előolvasóim.

blog_247.jpgChristopher Moore: Lestrapált lelkek

Le vagyok egy kicsit maradva a Moore-olvasásokkal, a legutoljára megjelent két könyvét még nem olvastam, de feltettem a várólista-csökkentős polcra őket, úgyhogy még az idén sort kerítek rájuk. Most viszont a Mocskos meló folytatása fog megjelenni hamarosan, amit imádtam (itt  írtam róla), úgyhogy valószínű ezt kapja majd tesóm szülinapjára. Az új rész örömére egyébként a Mocskos melót is újra kihozta az Agave, ami igen előzékeny dolog tőlük, mert gondolom van, aki még nem olvasta, és hol van már a 2013, amikor először megjelent. Szóval, aki még nem olvasta, kezdje azzal, de remélem, a második rész is ugyanolyan jó lesz.

blog_248.jpgDaniel J. Siegel: Okostojás

Tegye fel a kezét, aki hozzám hasonlóan, kamaszgyereket nevel! Na, annak a fülszöveg szerint kötelező olvasmány lesz ez a napokban megjelenő kötet. Az amerikai szerző állítólag teljesen más megvilágításba helyezi ezt a nem könnyű időszakot, és ezzel egy problémamentes, inspiráló kapcsolat alakulhat ki gyerek és szülő között. Én állok elébe! Nem mintha egyébként sok gondom lenne, épp ellenkezőleg,sokszor nagyon élvezem a gyereknek ezt az útkeresését, inkább az fogott meg a könyv fülszövegében, hogy emocionálisan és intellektuálisan még jobban tudom fejleszteni a gyereket, ha magamévá teszem ezt a szemléletmódot.

blog_249.jpgDániel András: És most elmondom, hogyan lifteztem

Zseniálisan pihentagyú kedvenc gyerekkönyvszerzőmnek három könyve is megjelent így hirtelenjében: a Kuflik új része, az Utazz Bálnabusszal! című lapozó, és fent említett kötet, amely fülszövege alapján ismét egy fergeteges agymenés. A kiadó öt éves kor fölött mindenkinek ajánlja, és akik ismerik és szeretik a szerzőt, gondolom rohannak is a könyvesboltba, hogy beszerezzék, és szebbé, mosolygósabbá tegyék vele a saját és gyermekeik napját. Nekem is remeg az ujjam a megrendelőgomb felett, de valószínű inkább megvárom a könyvtárban.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr312403331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása