meseanyu 2021.05.01. 09:15

Áprilisi zárás

img_4479_1.JPG

Beszerzések (0):

Tegnap, azaz április utolsó napján rendeltem egy adagot, de még nem jött meg, úgyhogy erről majd a májusi zárásban írok.

Olvasások (19):

Befejeztük családilag Víctor Escandell rejtélyeinek megfejtését:

Víctor Escandell: Rejtélyes történetek

Olvastam még egy könyvet a karantén polcról:

Richard Kadrey: A végítélet kis doboza

Átlapoztam két Tibornak még 2019 karácsonyára ajándékba vett könyvet:

Tahó konyha

Sarah Baxter: A világ története 500 vasútvonal mentén

Befejeztem a Ruby Oliver sorozatot. Ezeket a köteteket még 2020 elején szereztem be, és fent voltak a 2020-as téli polcon is:

E. Lockhart: The Treasure Map of Boys

E. Lockhart: Real Live Boyfriends

Aztán jött a havi Agatha Christie:

Agatha Christie: Zátonyok közt

Elolvastam Carla Berling tulajdonomban lévő két regénye közül az egyiket. Ez is rajta volt a téli polcon. Így arról a polcról már csak Carla Berling másik könyvét nem olvastam, de az is sorra kerül szerintem legkésőbb nyáron.

Carla Berling: Der alte muss weg

Elkezdtem egy nagyon izgi regényt, de mivel pánikszerűen el kellett olvasnom a könyvtáriakat, csak a hónap utolsó napján fejeztem be:

Megan Abott: Fogd a kezem

Közben lenyomtam egy jó csomó zsűrizendőt, mert egyrészt közeledünk a finishez, másrészt féltem, hogy ha védettségi igazolvány kell a könyvtárhoz (ami nekem egyelőre nincs), akkor mi lesz velem. Közben persze kiderült, hogy a könyvtár továbbra is fenntartja az átvételi pontot, meg a pénteki nagy Pfizeres sorban állás során megkaptam az első oltásom, úgyhogy már csak hetek kérdése és erre az ügyre is pontot lehet tenni. Úgy döntöttem egyébként, hogy ezentúl ezeket a köteteket nem sorolom fel itt, legyen elég annyi, hogy 11 ilyen könyvet olvastam a hónapban.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5616518884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása