img_0031_1.JPG

Jó volt a megérzésem, amikor csináltam update-et a tavaszi polcnak, mert az eredetiről 0, azaz nulla darab könyvet olvastam el. Nem olyan nagy baj ez egyébként, mert olyan kötetek vannak rajta, amiket nyáron is szívesen olvasnék, úgyhogy egyszerűen csak meghosszabbítom a szavatosságát, és megpróbálok majd minél többet elolvasni innen még őszig. Csináltam azért egy nyári polcot is, rápakoltam egy-két könyvet, ami random szembejött a molyon, és pillanatnyilag érdekel. De nem vittem túlzásba, hiszen van azért elmaradásom bőven, például a várólista-csökkentés terén, ahonnan eddig egy könyvvel sikerült végeznem. A tavaszi karantén polcról csak egyet nem olvastam el, az szegény még vár a sorára. Olvastam viszont négy kötetet a téli polcról, így ott is már csak egy maradt olvasatlan. Arra is gondoltam már, hogy ezeket a régóta várakozókat felteszem a jövő évi várólista-csökkentő polcra. Ahogy elnézem, tavaly is ilyen tájban kezdtem összerakni ezt a polcot, úgyhogy azt hiszem, idén is eljött ennek az ideje. Igyekeztem tavasszal is viszonylag hamar sorra keríteni az új beszerzéseket, és előkerült egy-két régóta polcon heverő darab is. Olvastam sok nagyon jó könyvet, és kevés rosszat, úgyhogy összességében elégedett vagyok ezzel az időszakkal könyvileg, remélem a nyár is ilyen kellemes lesz ezen a téren.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7016577694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása