meseanyu 2020.02.24. 19:37

Újdonságokról

zafon.jpg

Régen nem töltött már el akkora izgalommal új megjelenés híre, mint most, hogy megtudtam,  Zafón új trilógiát ír, és az első rész március közepére várható. Nagyon szeretem a szerzőt, és remélem ebben az új sorozatban sem kell csalódnom, a fülszövege mindenesetre nagyon ígéretes. Van benne titokzatos cica, rejtélyes ház, óceánpart... Szerintem el fog bűvölni engem. Eldöntöttem, hogy ezt kérem szülinapomra majd. Sajnos a borítója annyira nem tetszik, de majd csak túlélem valahogy.  

vampyr.jpg

Előző bejegyzésemben írtam Halálkáról, a kedves kis zombilányról, és most máris itt egy új sorozat a kissé groteszk figurák kedvelőinek: Vámpyr Vilma kalandjai. Kicsit nagyobbaknak való szerintem, mint Halálka, kisiskolásoknak, kezdő olvasóknak. Jó szövegek, vagány rajzok lesznek itt is, az biztos. Laura Ellen Anderson sorozatának már számos része megjelent angolul, remélem a magyar kiadás sem fog  megállni egynél.  

 

zafon_1.jpg

Házi diagnózisom szerint kisebb-nagyobb mértékben a férjem és a lányom is küzd a maximalizmussal, ezért felfigyeltem a Harmat kiadó új kiadványára, Thomas S. Greenspon könyvére, amelyet ugyan kiskamaszoknak ajánlanak elsősorban, de többek egybehangzó véleménye szerint bármely korosztály profitálhat belőle. A kedves hangvételű könyv illusztrációkkal, kérdésekkel és feladatokkal segíti az olvasót, hogy megértse ezt a gyakran meglehetősen kellemetlen állapotot.  

zafon_2.jpg

Erről a könyvről később akartam  írni, mert majd csak május végén jelenik meg, de mivel  jött a hír, hogy egy exkluzív rész erejéig újra összeáll a nagy csapat, úgy gondoltam, mégis most ajánlom figyelmetekbe Saul Aussterlitz könyvét, amelyben a ikonikus sorozat kulisszatitkaiba nyerhetünk bepillantást. Exkluzív interjúk, érdekes részletek, izgalmas sztorik, minden, amit kedvenc sorozatodról tudni akartál. A Jóbarátok nagy rajongójakért én biztos elolvasom majd.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6715488428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása