img_2563.JPG

Itt írtam a tavaszi terveimről, most lássuk, hogyan sikerült-e elolvasnom az említett kilenc könyvet!

Az Eleanor Oliphant mellett nagyon tetszett a két várólistacsökkentős, ez és ez. Jó volt még a Simon ,a Susan Kreller könyv és a Szerintem, szerinted is. A Flagget nem olvastam el, és nem is fogom szerintem mostanában, mert nagyon nincs kedvem angolul olvasni. Az Én vétkem és a Mengele bőröndje is olvasatlanul került vissza a könyvtárba, valahogy nem éreztem a vonzást. Úgyhogy érdekes módon megint csak hat könyvet sikerült elolvasni a polcról, valahogy ez a szint, úgy látszik.

Ehhez képest a nyári polcra elég nagy mennyiséget, tizenöt darab könyvet pakoltam fel, viszont már nincs zsűrizési hajrá, hamarosan kitör a szünet, úgyhogy valószínűleg több időm lesz. A Zafónt és az egyik Wodehouse-t már el is kezdtem, és jól csúsznak, úgyhogy ez jó előjel. A nagy angol nevettető egyébként nem csak azért került elő, mert igazán nyárra való olvasmányokat írt, hanem azért is, mert szeretnék előrehaladni a molyos sorozatplecsni felé, így összekötöm a kellemest a hasznossal. Ez, ez és ez várólistacsökkentős, ezt most láttam, hogy megjelent, és kihagyhatatlan, a Sharpe-ok meg azért kerültek elő, mert valaki becsillagozta a Molyon ezt az értékelésemet, és ott megláttam kommentben, hogy ezeket már nyolc éve beterveztem, úgyhogy épp ideje lesz elolvasni őket. A Lockhart azért, mert ez nagyon tetszett, és szeretnék még olvasni tőle, a többi meg csak azért, mert jókat írtak róluk a Molyon. Szerintem elég változatos a felhozatal, és jelenleg bármelyiket szívesen olvasnám, úgyhogy remélem ez így is marad, és sikerül teljesíteni a tervet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214040046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása