dickens.jpgEzt a könyvet nagyon szerettem volna elolvasni, még akár beruházni is hajlandó lettem volna rá, de aztán egyszer csak feltűnt a könyvtár újdonságok polcán, úgyhogy végül nem kellett súlyos ezreseket költenem rá. 

Tomalintól olvastam már a Jane Austen életrajzát, tetszett is nagyon, úgyhogy sokat vártam ettől is. Annyira azért nem   ragadott meg, mint az, de talán ez abból is fakad, hogy Austen azért közelebb áll hozzám, mint Dickens. Nem volt annyira olvasmányos sem, kicsit túl részletesnek és ezért száraznak éreztem helyenként. Az viszont biztos, hogy mindent meg lehet tudni belőle Dickensről (sok olyat is, amit inkább nem is akarnál tudni), de azzal vigyázzunk itt is, ami az ilyen életrajzoknál gyakran megesik, hogy sajnos a művek tartalmáról is néha többet tudunk meg a kelleténél. Engem ez jelen esetben nem zavart, mert nem hiszem, hogy mostanában lenne lelkierőm nekiugrani Dickens nagyregényeinek, mire meg majd öregasszonyként olvasgatom őket hosszú téli estéken a kandalló mellett ülve, háromszor elfelejtem ezeket a spoilereket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr665290996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása