Amint látható, elég jól haladok a Hornby-életművel, most is kettőt hoztam a könyvtárból. Ennek álltam neki először, talán mert mindig is vonzott a deszkások világa, és a tinédzserterhesség témája nagyon rímelt a legutóbbi Szabó Magda regényre, kíváncsi voltam Hornby hogyan tálalja ezt a mindig aktuális kérdést.  Persze Szabó Magda regényében igazándiból csak egy motívum (bár elég központi) a tiniterhesség, és teljesen más világban játszódik, mint Hornby könyve, mégis érdekes volt így nem sok különbséggel olvasni a regényeket, a két megoldást egy élethelyzetre. Hornby megoldása kifejezetten szimpatikus, bár végig reméltem valami isteni beavatkozást, meg romantikus végjátékot, de az élet nem olyan happy endes, ahogy én elképzelem. Persze, az is igaz, hogy ha minden jóra fordul, az nem igazán gondolkodtatja el a könyvet olvasó fiatalokat, így viszont akár középiskolai kötelezőnek is beválna. Azért be kell vallanom kicsit féltem, hogy hátha uncsi lesz a dolog, nem igazán tudtam, mit lehet ezen a témán többszáz oldalt boncolgatni, de persze ismerhetném már Hornbyt, hogy az ő stílusa mindent olvasmányossá tud tenni. Az ugrások az időben kifejezetten izgalmassá tették számomra a történetet, és Sam alakja lényegesen rokonszenvesebb és felnőttebb volt, mint a Pop, csajok, satöbbi nyavajgós főszereplője.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr291994544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása