Miután befejeztem előző olvasmányom, valahogy nehezen tudtam elszakadni ettől a világtól, így lázas keresésbe fogtam, hogy mivel tölthetném ki a keletkezett űrt. Sajnos sem Charlotte-tól, sem nővéreitől nem találtam itthon semmit, viszont már régóta porosodott az éjjeliszekrényemen egy tesómtól kölcsönkapott Jane Austen életrajz, ami tökéletes levezetőnek tűnt. Valahogy tényleg igaz, hogy mindig meg kell érnie bennem a pillanatnak, ami az adott könyvhöz vonz, ugyanis ezt is csak kerülgettem, meg rakosgattam, nem éreztem nagy indíttatást, hogy elolvassam, most viszont nagyon jókor jött. Nem egy átfogó irodalomtörténeti munka, de ez abszolút nem is baj, viszont szórakoztató, kellemes olvasmány. Érdekes volt végre egészében és reálisan látni Jane Austen életét (bár nekem a fikció is nagyon tetszett), és e rövidke kötet meghozta a kedvem a hosszabb lélegzetű munkák elolvasására is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr551671333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása