A szerzőtől már a Jane Austen naplója is nagyon tetszett, így természetes volt, hogy ezt a kötetet is meg kell szereznem magamnak. Először tesómnak adtam oda, és nagyon pozitívan nyilatkozott róla, úgyhogy most, amikor nem voltam valami toppon lelkileg, és olyanra vágytam, ami biztos, hogy szórakoztatni fog, nekivágtam. Nem csalódtam most sem, Syrie Jamesnek szerintem nagyon jó stílusa van, megfelelő arányban elegyíti a klasszikust a modernnel, az idők végezetéig ellennék hasonló jellegű regényekkel, remélem lesz még egy-kettő. Mélyen a lelkemig hatoltak Charlotte szenvedései, és csakúgy, mint Jane Austennál, szeretném hinni, hogy tényleg így volt, ahogy James írja, hogy bár csak rövid időre, de ő is részesült a kölcsönös szerelem áldásában. Abban a vonatkozásban még talán jobban is tetszett ez a kötet az előzőnél, hogy a szerző egy kicsit nagyobb hangsúlyt helyezett az írónő életének és munkásságának általános bemutatására, és így rengeteg mindent megtudhattam róla és nővéreiről, akik a világ talán legszebb romantikus történeteinek szerzői.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr751660282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása