img_e0166_1.JPG

Gondoltam csinálok egy összeállítást arról, hogy én milyen típusú könyveket szeretek olvasni a nyaraláson, és hogy idén konkrétan milyen könyveket fogok vinni magammal a Balatonra vagy a tengerpartra.

Először is itt vannak az ifjúsági könyvek, amiket mindig szívesen olvasok, ha könnyedségre vágyom. Idén biztosan fogom olvasni Casey Mcquiston regényét a Vörös, fehér és királykéket, amit egyrészt azért vettem meg, mert nagyon jókat hallottam róla, másrészt a jelenlegi magyar politikai klíma miatt mindenképpen szerettem volna valami LMBTQ tematikájú könyvet beszerezni. A másik választásom könyvtárból lesz, a Strand, papucs, szerelem Király Anikótól. Mindent imádtam, amit eddig olvastam tőle, ez a regénye ráadásul kifejezetten nyári hangulatú, úgyhogy szerintem nyerő választás lesz. De minden hibája ellenére bármikor szívesen olvasok Leiner Laurától is a nyaraláson, elő is jegyeztettem az iskolák versenyének soron következő kötetét, ha szerencsém van, vissza is hozzák még addig a könyvtárba.

Krimiket is szeretek nyaralásra vinni, idén a Nő az ablakban és az Evelyn Hardcastle 7 halála biztosan sorra kerül. Mindkettő saját példány, A. J. Finn könyvét ajándékba kaptam, Evelyn története pedig annyira egyedinek tűnik, hogy muszáj volt megvennem.  Ha pedig ez nem lenne elég, akkor jöhet még a könyvtárból Agatha Raisin egyik újabb kalandja vagy esetleg Lucy Foley Vadászpartija.

A harmadik kategória a romantikus könyvek. Aki figyeli az olvasmányaimat, az tudja, hogy elég válogatós vagyok ezen a téren, úgyhogy remélem, idén is sikerül kifogni valami nem nyálasat, de szerethetőt. Egy saját tulajdonú könyv várja az éjjeli szekrényen a sorsát, a Hygge szerelem, a könyvtárból pedig a Szerelmi varázslás kezdőknek című opuszt néztem ki.

Gill Hornby könyvét, az Austen kisasszonyt, amit legelőször jelöltem ki nyaralós könyvnek, amint megvettem, nem tudtam egyik kategóriába se betuszkolni. Ez a regény a szerzője és a témája miatt került  a látókörömbe, és remélem, beváltja majd a hozzá fűzött reményeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9216602168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása