img_e4413_1.JPG

Nemrég még azon keseregtem, hogy véget ért a nyár, most meg tessék, már itt a tél. Az őszre egyébként nincs panaszom, kellemes volt az időjárás, és az olvasmányaim nagy része is tetszett.

Az őszi polcról csak három könyvet nem olvastam el.

Egyről kiderült, hogy még sincs meg a könyvtárban:

Eric-Emmanuel Schmitt: Oszkár és Rózsa mami

Egy csak a külső raktárban volt meg nekik, és így macerás lett volna hozzájutni:

Lakner Lívia: Édes mostohatestvérek

Egyet meg félbehagytam, mert nem tetszett:

Taffy Brodesser-Akner: Fleishman bajban van

A többit elolvastam, és nagy része tetszett is, úgyhogy elégedett vagyok.

Legjobban ez tetszett:

Olivier Bourdeaut: Merre jársz, Bojangles?

A legkevésbé pedig ez:

Rita Falk: Téli krumpligombóc

A várólista-csökkentéssel végeztem az ősszel, és rengeteg zsűrizendőt olvastam, úgyhogy megveregethetem a vállamat, úgy telt az ősz az olvasmányok terén, ahogy terveztem.

A téli polcra csak saját könyvet tettem. Decemberben biztos, hogy csak ezek közül fogok választani, mivel hiába van lehetőség a könyvtárból elhozni a félretett könyveket, most inkább bekuckózásra vágyom, nem akarok menni sehova. Zsűrizendőket sem fogok már olvasni az idén, lélekben már megkezdtem a téli szünetet. Ami még biztos sorra kerül a közeljövőben, azok a karácsonyi polcon lévő könyvek, januártól pedig ismét nekiállok a várólista-csökkentésnek. Idén úgy döntöttem, hogy csak könyvtári könyvek lesznek a polcon, viszont ismét 24 darab könyvvel indulok, úgyhogy azt hiszem, jó esélyem van megint teljesíteni a kihívást. Januártól már valószínű élek a könyvtár szolgáltatásaival, és az eddig említett könyveken kívül biztos olvasok majd jó pár zsűrizendőt is a télen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6816314746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása