campaigns_21301.jpg

Végre újra sikerült a várólista csökkentésének projektje, köszönhető ez annak, hogy idén először felfogtam, hogy muszáj hosszabb listával indulnom, mert bármennyire is vagányság a tizenkettes lista teljesítése, igen könnyen hiba csúszhat a számításba, és  így bukik a mutatvány. Ezért idén 23 kötet szerepelt a polcomon. (Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem a megengedett 24, de ez már örökre rejtély marad.) Ebből 13 könyv könyvtári, a polc elején levő 9, illetve az Agatha Raisin kötetek, meg a végén a Szabó Magda, a maradék 10 kötet saját tulajdonú.

Mivel tényleg nagyon szerettem volna, hogy sikerüljön idén teljesíteni ezt a kihívást, januárban rögtön a könnyebbik végén fogtam meg a dolgot, és ezzel kezdtem:

M.C. Beaton: Agatha Raisin és a gyilkos lekvár

Aztán elvesztettem a fonalat és elkeveredtem mindenféle más könyvek felé, de a tavaszi polcomon már tudatosan beterveztem 5 könyvet a várólista csökkentés nevében. Április végén került sor először ezekre, először ezt olvastam:

Ursula Curtiss: A meghajszolt tanú

Aztán rögtön utána jött ez:

Mariana Leky: Liebesperlen

Majd ez:

Mariana Leky: Erste Hilfe

Május végén folytattam ezzel:

Dorothy L. Sayers: Kilenc ütés egy ember

Végül jött ez:

Mariana Leky: Bis der Arzt kommt

A nyár más olvasmányokkal telt, ősszel vettem fel újra a fonalat ezzel a regénnyel:

Olivier Bourdeaut: Merre jársz, Bojangles?

Aztán jött ez:

Jonathan Lethem: Árva Brooklyn

Októberben belehúztam három krimivel:

Rita Falk: Télikrumpligombóc

M.C. Beaton: Agatha Raisin és a páratlan vőlegény

M.C. Beaton: Agatha Raisin és a hivatalnok hullája

A végén pedig ez zárta a sort:

Bródy Lili: A felesége tartja el

Így már november elején készen voltam, ami nagyon jó eredmény a sok éves kihagyás után. Egy-két könyvet még lehet, hogy elolvasok a polcról, főleg Bródy Liliben gondolkodom, az olyan kis bekuckózósnak tűnik most. A jövő évet is 24 kötetesre tervezem. Az új polcra már felpakoltam 28 könyvet, úgyhogy ezt majd még szelektálnom kell, de egyelőre úgy tűnik, hogy a ideivel ellentétben csak könyvtári kötetek fognak rajta helyet kapni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4116200756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása