meseanyu 2020.11.03. 18:35

Októberi zárás

img_e4393_1_2.JPG

Beszerzések (6):

A könyvhegyek még mindig ott vannak a hálóban, de elengedtem most ezt a témát, és megrendeltem azt, ami fölött már múlt hónapban is megremegett a kezem:

Tom Sharpe: Kisvárosi gyilkosságok

És ha már ott voltam, gyorsan hozzácsaptam ezt a kis karácsonyi mesés könyvet:

Bakó Ágnes: Széllel bélelt karácsony

 Következő rendelésem alapja a Dúró Dóra által "propagált" kötet lett:

Nagy Boldizsár (szerk.): Meseország mindenkié

De azért itt is becsusszant mellé még három másik kötet:

Jonas Jonasson: Édes a Bosszú Részvénytársaság

Liane Moriarty: Kilenc idegen

Thury Zsuzsa: Szökés karácsonykor

Olvasások (15):

A hónapot megint zsűrizendő gyerekkönyvekkel kezdtem, ötöt olvastam el gyors egymásutánban:

Wéber Anikó: Marci az állatkertben (könyvtár)

Nagyálmos Ildikó: Papírtáj (könyvtár)

Szentendrei Judit: Mézes cukrászda (könyvtár)

Lackfi János: Életem könyve (könyvtár)

Löffler Zsuzsanna: Az elvarázsolt testvérek és az utolsó boszorkány (könytár)

Aztán jött egy könyv, aminek nem olvastam el rendesen a fülszövegét, de még így is egész jó volt:

Ismét két gyerekkönyvvel folytattam, egyet a zsűrizéshez, egyet meg saját örömömre:
Ez a könyv már régóta a látóteremben volt, és most végre sorra került:
Ezt is régóta terveztem már, de sajnos nem volt valami nagy élmény:
Úgyhogy a csalódás után két Agatha Raisinnel vigasztaltam magam:
Jöttek újra a mesekönyvek, egy nekem. egy a zsűrinek:
Aztán Bródy Lilivel zártam a hónapot:
A legfontosabb, és a legnagyobb öröm, hogy ezzel az utolsó könyvvel sikerült végre három elbukott év után újra megcsinálni a várólista-csökkentős kihívást. Mondjuk az sokat segített, hogy idén először nem csak 12 hanem 24 könyvvel indultam, így azért lényegesen könnyebb, de azért büszke vagyok így is magamra.
Az őszi polccal is nagyon jól haladtam: ebben a hónapban öt könyvet olvastam onnan. Sajnos az e havi félbehagyottam is onnan való. Erre hónapok óta nem volt példa, hogy nem olvasok végig egy könyvet, de most elvesztettem a türelmemet:

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6916270636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása