meseanyu 2020.08.12. 17:25

Nyaralásra fel!

img_e4334_1.JPG

Bár voltam már idén nyáron majdnem egy hetet a Tisza-tónál, és többször pár napot a Balatonnál, mégis úgy érzem, hogy a következő egy hét lesz az igazi nyaralásom. Bár a Strand-fesztivál idén elmarad, nekem most már évek óta a tengerparti pihenés mellett (amiről idén sajnos szintén le kellett mondanunk), ez az augusztus végi egy hét az igazi pihenés, amikor olvasni is sokat tudok. Három könyvet viszek magammal Balatonföldvárra:

1. Fredrik Backman: Hétköznapi szorongások

Ez a könyv nagyon izgatott már, hiszen Backman az egyik kedvencem, és írtam is még júniusban, hogy szívesen olvasnám a nyaralás alatt. Azért valószínűleg nem vettem volna meg, de tőlem teljesen függetlenül, a férjem ezt választotta a következő könyvklubos könyvnek.

2. Király Anikó: Semmi pánik

Király Anikó rögtön belopta magát a szívembe a tavalyi zsűrizendő könyvével, úgyhogy nagy örömmel vettem le a könyvtárban az újdonságok polcról ezt a kötetét, amely idén szál ringbe a Merítés-díj ifjúsági szekciójában. Bár az írónő harmadik könyve, a Strand, papucs, szerelem lehet, hogy témájában jobban passzolt volna a nyaraláshoz, de az majd marad későbbre.

3. Katarina Bivald: Garantált hepiend

Ez a könyv meg a nyári polcomon volt, amivel eléggé el vagyok most maradva, úgyhogy úgy gondoltam, muszáj lenne onnan is egyet választani, és ez volt az a könyv, amire most kedvem szottyant közülük. Szerintem az a fajta kellemes, szórakoztató történet, amilyeneket szívesen olvasok nyaralás alatt.

Hoztam még ezeken kívül két másik kötetet is nektek, amelyek viszonylag új megjelenések, és szerintem szintén meglehetősen alkalmasak arra, hogy elvigyétek magatokkal a nyaralásra. Úgyhogy ha rátok is vár még egy kis pihenés, akkor hajrá, válasszatok valami jó könyvet, és élvezzétek a nyár utolsó heteit! Jó olvasást!

 

covers_620003.jpgMaddie Dawson könyve annyira cukinak tűnik, hogy bár rengeteg jó könyv vár rám itthon, a hörcsög énem azonnal rohanna megvenni. A könyv főhőse viharos rövidségű házassága után nem ér rá szomorkodni, mert megörököl egy brooklyni lakást, amelynek előző lakója egy párokat összeboronáló idős hölgy volt, akitől nem csak az ingatlant, hanem a befejezetlen szerelmi projekteket is megkapta. A különc szereplőket felvonultató, csipetnyi varázslatot is tartalmazó történet így elsőre telitalálatnak tűnik a könnyed romantikára vágyók számára.

 

covers_597209.jpg

Cathy Kelly főhőse egy 30, egy 40 és egy 50 éves nő. Hogy hármuk élete hogyan fonódik majd egybe, és hogy miért fog az a bizonyos év mindent megváltoztatni az életükben, a fülszövegből nem derül ki, de pont ez az izgalmas benne, ez is olyan könyv, ami a csodálatos borítója mellett a történetével is vonz. Szintén romantikus, nyaralásra való belefeledkezősnek tűnik. Még nem olvastam semmit a szerzőtől és a többi könyve valahogy nekem már a csöpögős kategóriának tűnik, de azért valószínű teszek majd vele egy próbát.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr10016133410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása