meseanyu 2019.08.06. 09:35

Júliusi zárás

img_3755.JPG

Beszerzések (0):

A múlt havi dömping után júliusban visszaállt a normál üzemmód, vagyis nem vettem semmit. Szerintem mostanában nem is fogok, mert tele vagyok könyvtáriakkal, és lassan már begyűrűznek az új zsűrizendők is.

Olvasások (10):

Gyerekkönyvet csak egyet olvastam, nem véletlenül, mivel eléggé telítődtem velük a zsűrizés hajrájában. Azért ezt az egyet nem tudtam otthagyni, amikor megláttam a könyvtári újdonságok között. Cserébe viszont olvastam kilenc felnőtt könyvet, ami nem rossz teljesítmény, sejtettem, hogy nyáron azért több időm lesz, plusz tényleg jól csúszó, könnyed olvasmányokat választottam. Különösen az Agatha Raisin könyvek voltak nagyon haladósak, és meglehetősen tetszettek is. Érdemes volt pihentetni ezt a sorozatot jó öt évig, most tovább is olvasnám szívesen, de előbb a többi nyárra tervezettel szeretnék haladni. Hat könyv volt ebben a hónapban, amit a nyári polcról olvastam. A Kate Mortont anyósomnak vettem meg, és nem bírtam ki, hogy ne olvassam el rögtön. Jól is tettem, remek regény. Kertész Erzsébet könyve csak úgy rám ugrott a polcról, amikor könyvtárban jártam, de ezt sem bántam meg, ha nem is öt csillagos, de azért határozottan bájos volt. Ella szakácskönyve meg már régen nálam volt, most végre befejeztem. Visszatérve a nyári polcra: nem látom reálisnak, hogy végezzek vele. A Leiner Laurák és a Lukács Liza könyv biztos sorra kerülnek, a többi viszont valószínűleg őszre tolódik, illetve két-három van, amit úgy döntöttem, mégsem olvasok el, de erről majd a nyári záráskor írok.

Félbehagyások (0):

Még csak késztetést se éreztem egy pillanatra sem, hogy valamit félbehagyjak, úgyhogy tényleg jól válogattam, azt hiszem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4914990516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása