Ez év első félévében nem igazán találtam olyan könyveket, amelyek nagyon a fogamra valóak lettek volna, így az újdonságokról sem írtam, most viszont hirtelenjében egész szép kis kompánia gyűlt össze ígéretes kötetekből, úgyhogy gondoltam ajánlok egy-két könyvet, amelyeket még gyorsan begyömöszölhettek a bőröndbe a fürdőruha, búvárszemüveg stb. mellé.

moly_59.jpg

Az első egy általam nagyon várt regény, Kate Morton legújabb könyve. Egyik kedvenc szerzőm a tőle megszokott felépítésű történettel jelentkezett ismét, a múlt és a jelen szálai egy rejtély körül kapcsolódnak össze. A borító gyönyörű, ha pedig Morton hozza a tőle megszokott lírai stílust és az izgalmas, fordulatos cselekményt, akkor azt hiszem, ismét kellemes olvasmányélménynek nézek elébe. moly_60.jpg

 

 

Sophie Hannah is előrukkolt végre az újabb Poirot történettel, amely szintén előkelő helyet foglal el a várólistámon. Agatha Christie nagy rajongójaként természetesen nem hagyhatom ki ezt a kötetet, ráadásul a fülszöveg egészen érdekes  és különleges rejtélyt sejtet.

 

moly_61.jpg

Veronica Henrytől még csak egy regényt olvastam, de az olyannyira tetszett, hogy úgy gondolom, sort kerítek a többi kötetére is. Ez a frissen megjelent különösen érdekel, annyira harmonikus a borítója, és kellemesnek ígérkezik a története is. Sütés-főzés, kirepülni készülő gyermekek, határozottan nekem való. 

moly_62.jpg

 

 

Virginie Grimalditól viszont még nem olvastam semmit, ez nem is csoda, hiszen ez az első magyarul is megjelent könyve. Az öregek otthonát, mint helyszínt nagyon bírom, a történet pedig a fülszöveg szerint egyszerre megható és vicces, úgyhogy tutira az én világom. Ha ehhez még franciás könnyedség is társul, akkor az már csak hab a tortán.

 

moly_63.jpgÉs ha már a franciáknál tartunk, akkor utolsónak Mark Greenside könyvét ajánlom, aki Bretagne-ban megélt tapasztalatairól mesél humorosan, olvasmányosan, legalábbis ezt ígéri a fülszöveg. A borító nagyon rendben van, ráadásul a hvg adta ki, akikkel mostanában nem nyúltam mellé, úgyhogy ezt is bátran merem ajánlani a szabadságra, még akkor is, ha nem Franciaországban töltitek. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1314936590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása