meseanyu 2019.06.03. 16:25

Májusi zárás

img_3703.JPG

Beszerzések (2):

Megkaptam tesómtól szülinapomra Lucy Strange új könyvét. Nagyon tetszett a szerző másik regénye, és a fülszöveg alapján ez is jónak tűnt, úgyhogy ezt választottam az egyébként nem túl nagy kínálatból.  Körülbelül még egy újdonság volt, ami érdekelt, Ruth Hogan új regénye, de azt megvárom szerintem, míg beszerzi a könyvtár. Ezenkívül megvettem magamnak egy kamaszkorom óta várólistás kötetet, ami most valahogy megint eszembe jutott. A könyvtárban nem volt, így megnéztem, hogy kapható-e antikvár példány a Librinél, és volt is, kemény hatszáz forintot fizettem érte. Most nagy a boldogság. 

Olvasások (20): 

Májusban ért igazán finisébe a zsűrizés, úgyhogy még több gyerekkönyv volt ebben a hónapban, mint az előzőben, összesen tizenöt darabot olvastam. Lackfi könyve borzalmas volt, de a többi mind egész jó. Ha választanom kellene, azt mondanám, hogy a Marci és a kincsesláda tetszett a legjobban, imádom ezt a sorozatot. A felnőtt könyvek viszont egytől egyig szuperek voltak, mind az ötöt nagy kedvvel olvastam.  Az hónap elején és a végén egy-egy életmódkönyvvel, amelyek rádöbbentettek egy csomó dologra. A tavaszi projektet befejeztem, úgyhogy adtam magamnak egy virtuális csillagot. Két várólistacsökkentőset is elkezdtem, de ők a félbehagyottaknál landoltak. 

Félbehagyottak (3):

Egy zsűrizős volt, amit nem bírtam végigolvasni, és két kötet a várólistacsökkentésről. M. Kácsor könyvének első része nagyon tetszett, de most valahogy azt éreztem, hogy elég volt abból a világból egy kötet, nincs kedvem megint ott lenni. Rubin Eszter első könyve is csak négyes volt, és sajnos a második még idegesítőbb, úgyhogy bár a gasztro része megint nyálcsorgató, inkább hagytam. Arra legalább jó volt ez a kis kaland, hogy a harmadik regényét is levehettem a várólistáról, ennyit Rubin Eszterről. A másik félbehagyott pedig az első könyv volt, amit Grecsó Krisztiántól olvastam, aminek nem örülök annyira, mert szeretném szeretni. Ő mindenképpen fog még ezért esélyt kapni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr714736551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása