moly_38.jpg

Mint ahogy 2017-ben, sajnos 2018-ban is elbuktam a várólista csökkentésére szolgáló kihívást. Pedig jól indultam, január elején jártunk még, amikor már elolvastam Eric Linklater könyvét, ami nagyon kellemes kis bekuckózós olvasmány volt így az év elején. Rögtön utána jött a Gubancrom, ami ha nem is volt akkora durranás, mint vártam, azért nem bántam meg, hogy elolvastam. Pár napra rá rekord gyorsasággal végeztem Jennifer L. Holm regényével, ami viszont a legkellemesebb tavalyi olvasmányaim közé tartozott. Január közepe volt, és én már a negyedik könyvet olvastam a polcról, ráadásul ez is egy ötcsillagos olvasmány volt. És még mindig nem ért véget az év első hónapja, még belefért a Szamóca-lányok, egy régen vágyott regény Kertész Erzsébettől.

Itt egy kissé megakadt a lendület, márciusig kellett várni a következő olvasásra, de az Első benyomások is nagyon tetszett, csakúgy, mint Rain Arlender roppat vicces könyve, amit ugyanebben a hónapban síeléskor, olvastam el. Ezen a ponton a szórakoztató olvasmányok hatására az lett volna a várható, hogy újra nagy lelkesedéssel vetem bele magam a listába. De sajnos nem így történt, év végére kiderült, hogy ekkor olvastam az utolsó könyvet a  polcról. Az Ava Lavendert hazavittem a könyvtárból, de aztán nem volt kedvem olvasni, bele se kezdtem.  Flann O'Brien könyvét közben kiselejtezték, megvenni meg nem akartam, úgyhogy ez is ugrott. És ekkor adtam fel. Tudtam, hogy a kihívást már nem tudom teljesíteni, és nem is érdekelt annyira a többi könyv, hogy járjak utánuk (ebből a szempontból szerintem könnyebb annak, aki csak saját tulajdonú könyveket vesz fel a listára). 

Összességében nem vagyok elégedetlen, mert ezzel a hét könyvvel is jobb vagyok, mint tavaly, és annyi jó olvasmányélményem volt, amit csak úgy útközben döntöttem el, hogy olvasni fogok, de régen a látókörömben voltak, hogy termékeny és tudatos évnek könyvelhetem el ebből a szempontból 2018-at. Természetesen beneveztem 2019-ben is, és egy könyvet már el is olvastam a polcról. Most, hogy nézegetem, megint csak úgy a fele érdekel intenzívebben, de nem látok jelenleg okot rá, miért ne olvashatnám el az összeset. Majd meglátjuk!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1114553608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása