img_3491.JPG

Az őszi polcról a tervezett kilencből ötöt sikerült elolvasni. Nem vagyok elégedetlen, mert igazán ezek érdekeltek csak, a többit útközben elengedtem. Kivétel a Kockafiú, ami csak átcsúszott télre. Az polcon lévő elolvasott könyvek közül Flavia kalandjainak új része nagyon tetszett, örülök, hogy megvettem. A többi átlagos volt. Azok a könyvek, amelyek a polcon lévők fölött szivárogtak be az olvasmánylistámba, szintén nagyrészt régen várólistások voltak, pl. ez, ez vagy ez. Tehát tudatosságban nem volt hiány, ráadásul tetszettek is, úgyhogy nincs okom panaszra. Meg persze volt egy rahedli zsűrizendő, azokkal is elég jól haladtam.

A téli polcon az első három már itt pihen nálam, és csak a sorára vár, a következő ötöt már előjegyeztettem, az azt követő három pedig megvan a könyvtárban, érdekel is, úgyhogy jó esetben azok is beleférnek majd. Ezt anyósomnak vettem karácsonyra, és még átadás előtt, ha minden jól megy, el is szeretném olvasni. A végére meg még felpakoltam Szatmári Feri könyveit is, hiszen ezeket is kivettem már a könyvtárból. Zsűrizendő is akad majd egy-két kötet, de most abban januárig egy kicsit lassítani szeretnék, rám fér már, hogy csak élvezetből olvassak. A karácsonyi kívánságaimat ide gyűjtöttem, ha ezekből megkapok valamit, az is valószínű sorra kerül még a télen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5114251001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása