img_3168.JPG

Beszerzések (0):

Igazából nem igaz, hogy nem vettem semmit, mert megvettem a Kisrigókat meg  A négy madár titkát, mert kellett a zsűrizéshez, de nagy valószínűséggel nem tartom meg őket, úgyhogy azt hiszem, ez nem számít. Meg vettem egy csomó nyelvkönyvet, ezekre most nagyon rá vagyok kattanva, de ezeket se regisztrálom, mint ahogy az olvasásokhoz sem.

Olvasások (11):

Majoros Nóra: Pityke és prém

Zsűrizendő, könyvtári. Határozottan olvasmányos volt, de a végére mégsem lett tökéletes sajnos.

Tóth Krisztina: Murci kandúr világot lát

Zsűrizendő, könyvtári. Sokkal gyengébb, mint amit a szerzőtől, meg persze egy igazán jó gyerekkönyvtől elvárnék.

Fredrik Backman: Egymás ellen

Saját. Volt egy-két nagyon jó rész, sírdogáltam is egy kicsit, de sajnos elmegy mostanában Backman egy olyan közhelyes, hatásvadász irányba, ami nekem már kicsit taszító.

Egri Mónika: Állati illemtan

Zsűrizendő, könyvtári. Helyes, vicces a szöveg, a rajzok meg nagyon aranyosak.

Joanna Nylund: Sisu

Könyvtári. Akaraterő, kitartás, szívósság. Na, ezekre nagy szükségem van, úgyhogy hasznos és inspiráló volt most ez a kötet.

Farkas Nóra: Összeköt a szeretet

Zsűrizendő, könyvtári. Aranyos kis kötet: nem sok újat mond ahhoz képest, amit már az anya-gyerek kapcsolat, születés témájában olvastam, de jó ötlet ezt a dolgot összekötni az óvodai beszoktatással.

Paulon Viktória: Kisrigók

Egyelőre saját, de mint fentebb írtam, azt hiszem, nem tartom meg, fontolgatom, hogy felajánljam a könyvtárnak, mert fontos könyv, jó lenne, ha meglenne nekik. Néha kicsit vontatottnak éreztem, de egyébként meg egy nagyon izgalmas, szeretnivaló és megható történet. A rajzok is nagyon kedvesek, szépek.

M. Kácsor Zoltán: Utazás Dínómdánomba

Zsűrizendő, könyvtári. Ez a kötet teljesen rendben van: vicces, kalandos, nagyon szerethetőek a főszereplők és az illusztrációk is szépek.

Berg Judit - Kertész Erzsi: A négy madár titka

Ez ajándékba lesz majd. Tökéletes kezdő olvasóknak is, jó rövidek a fejezetek, a sztori meg kellőképpen izgalmas, a stílus gördülékeny.

Natasha Corrett - Vicki Edgson: Csábítóan egészséges

Saját. Nagyon alapos az elején a bevezető az egészséges táplálkozásról, de egyrészt én ennyire nem vagyok elkötelezett, kitartó, másrészt meg nem is hiszem, hogy ennyire szigorúan kellene venni ezeket a dolgokat.

Zágoni Balázs: A Gömb

Zsűrizendő, könyvtári. A Gömb és a főhős nagyon szerethető, a cselekmény sodró lendületű, a stílus meg egy kicsit egyszerű (valószínű az egyes szám első személyű elbeszélés miatt van ez így), de még elfogadható.

Félbehagyások (1):

Horányi Hanna Zelma: Egy év tíz hiba

Először tetszett, hangulatosan gimis volt, de aztán átment valami nyálas gagyiba.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1514289963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása