img_2157.JPG

- Ezt írtam fel a táblára, mert rájöttem, hogy muszáj a munka mellett is időt szakítanom a láblógatásra, és ez szerencsére a héten többször sikerült is.

- Eddig mindig drágállottam az English Tea Shop teáit, de most nagyon rájuk kattantam. Egyelőre gránátalmás zöld teát vettem, meg ilyen citromfüveset, de lesz ennek még folytatása.

- Imádom ezt az új lábápolómat: remek az állaga és olyan jó sütis, karamellás illata van.

- Szerda délután, az egyetlen napon, amikor nem jön még tanítványom is a munka után, és Katinka sem volt itthon, hogy folytassuk a SKAM-et, megnéztem A vád tanúját

- Egyrészt elég rossz az iskola szempontjából, ha esik az eső, és nem tudunk kimenni a gyerekekkel, másrészt viszont ilyenkor lehet filmeket nézni, és egyre többször találok olyat, ami nekem is tetszik, mint a héten pl. ezt.

- Végre megkóstoltam a karácsonyra kapott narancsos mézet, és valami isteni.

- Nagyon lelkes vagyok az idei várólista-csökkentéssel kapcsolatban: már két könyvet elolvastam, és a harmadik, amit ma kezdtem el, is tetszik.

- Pásztohy Panka, akinek nagy tisztelője vagyok, küldött nekem az új könyvéből egy példányt, ami hihetetlenül kedves gesztus tőle, és a kötet is nagyon szép és jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr2013563451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása