meseanyu 2017.07.03. 09:41

Júniusi zárás

blog_280.jpg

Beszerzések (0):

A múltkori nagy beszerzési hullámból még csak egyet olvastam el, úgyhogy szirgorúan letiltottam magam a vásárlásról, bár ahogy itt is írom, lenne ötletem, hogy mit vegyek.

Olvasások (8):

Látható, hogy jóval kevesebbet olvastam most, hogy már nem kellett darálni a zsűrizésre szorulókat, de jó ez így.

Graeme Simsion: Örökké holnapig

Sajnos messze nem volt olyan jó, mint a Rosie-k, de arra azért büszke vagyok, hogy ilyen hamar elolvastam.

Tittel Kinga: Mesélő Budapest

Ezt még gyorsan az ifjúsági zsűrire akartam elolvasni, de aztán kiderült, hogy ismeretterjesztő nem játszik, viszont nagyon jól használható könyv, ha a fővárosban akarna kóricálni az ember.

Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 4 és 1/2.

Nekiindultam újra a sorozatnak, ez még kimaradt az ötös előtt régebben. (Hihetetlen egyébként, hogy mennyi kiegészítő kötet van, azért nem biztos, hogy az összeset le tudom nyomni így nyáron.)

Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 6.

Ha már lendületbe jöttem, folytattam, jó kis kikapcsolódás ez így a dög melegben.

Kristen Kittscher: Paróka az ablakban

Ez várólistacsökkentős, meg a nyári tervekben is benne volt, ráadásul saját példány, és még tetszett is, úgyhogy minden szempontből rendben volt.

Shawn Achor: A boldogság mint versenyelőny

Ez egy könyvtári, Tibornak hoztam ki, és bár nem akartam mostanában több önsegítőt olvasni, mivel T. annyira ajánlotta, elolvastam, és nem bántam meg: nagyon szórakoztató és hasznos könyv.

Török Eszter: Viszlát, cukor és fehér liszt!

Az egyik legjobb, amit eddig a témában olvastam, de egyelőre nem veszem ennyire szigorúan ezt a fajta diétát, inkább csak érdekességként volt jó, de annak nagyon.

Sallay Fanni: Álom sütikivitelben

Aztán éles váltással jött ez a könyv, tele mindenféle cukrászati csodával, amiket nagyon szívesen megkóstolnék, de nem valószínű, hogy valaha is rászánom magam az elkészítésükre.

Félbehagyások (3):

Marie- Aude Murail: 3000 Arten Ich liebe dich zu sagen

Ezt az iskolai könyvtárból vettem ki, először nagyon tetszett a hangulata, de aztán eluntam, úgyhogy ment vissza.

Christopher Moore: Bolond

Ezzel viszont elbuktam a várólistacsökkentőst, de egyszerűen annyira nem az én stílusom volt, hogy nem bírtam tovább olvasni. A második részét már el sem kezdtem.

Tallér Edina: Most akkor járunk?

Ez ugyanaz pepitában, szintén várólistacsökkentés, de rettentő egyszerű stílusa volt, úgyhogy hagytam. Nem vagyok emiatt egyébként elkeseredve, mert nálam a várólistacsökkentésnek nem az a célja, hogy tűzön-vízen át elolvassam a kiválasztott könyveket, hanem az is nagy könnyebbség már, ha elkezdem, és rájövök, hogy ezt se kell már eolvasnom, mert nem érdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9212621559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása