meseanyu 2016.11.04. 15:02

Heti jóságok 74.

blog_186.jpg

- Nagyszabású pálinkázásba torkolló egyesületi tökfaragással indult a hosszú hétvége: szomszédasszonyom faragott nekem egy egyedi szívecskés mintás tököt, mert hogy nekem se kedvem, se tehetségem nincs az efféléhez, én meg közben jóltartottam a népeket, volt itt kaja-pia, és olyan vicces pillanatok, amiket még évekig felemlegetünk majd. Bónuszként pedig megbeszéltük, hogy együtt megyünk a médiabálra. Reszkess Győr, mert jön a bálványosi különítmény!

- Temetőjárás kellemes napsütésben: jó volt emlékezni, szépek voltak a sírok, és beképzeltség nélkül mondhatom, hogy ismét a mi koszorúink voltak a legízlésesebbek. Évek óta ugyanott veszem, az ideiek fehér és szürke színvilágúak voltak, csipkével, angyalkával, finom kis műalkotások. Aztán meg a Pipacsban kajáltunk, ismét nagyon jó volt, főleg a sütőtökkrémleves, utána meg még muszáj volt bemenni sógoromékhoz somlóira, majd sógornőmékhez kávéra, úgyhogy hazajőve már csak pihegni tudtam.

- Katinka birtokába került egy csodás fekete, fehér talpú Nike cipő, és most nagy örömök vannak, mert ez volt a szíve vágya.

- A szünetben egy kis nyelvvizsgafelkészítőt tartottam olasztanárom leánykájának, aki nagyon kis helyes és okos, úgyhogy öröm volt vele dolgozni.

- Ilyen kis kommerszségeket hallgatok, de nem szégyellem: Take That, Justin Bieber.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr2911929005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása