meseanyu 2016.03.25. 09:54

Heti jóságok 49.

blog_72.jpg

- Isteni érzés, amikor hazajövünk a síelésből és tavasz van, virítanak a nárciszok, kivirágoztak az aranyesők, és el lehet rakni az összes téli cuccot.

- Ismét elkapott a kelkáposzta láz: akciós volt a Pennyben és gyönyörű. Lett belőle rakott kel (életem eddigi legjobbja), meg egy füstölt lazacos könnyű, böjti saláta.

- Tavaszi séta a városban: megyei könyvtár, ahová elvileg csak az előjegyzésemért mentem, de aztán mégis elcsábultam, és elhoztam ezt meg ezt. Benéztem az új lakberboltba a Széchenyi tér sarkán, és vettem édes nyulas meg tyúkos húsvéti díszeket potom pénzért. Az Arában meg enyém lett egy sötétkék, sportos ám mégis csinos fűzős cipő a leárazottak közül. 

- Ezt a számot most fedeztem fel, ez pedig már hetek óta bent van a fülemben. 

Mindenkinek nagyon boldog, kellemes Húsvétot kívánok, sonkával, locsolókkal, vagy anélkül, ki hogy szereti! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr988522220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása