meseanyu 2015.10.30. 15:10

Heti jóságok 29.

osz_1.jpg

- Tibor már régen mondta, hogy nagyon dicsérik ezt a Fack ju Göhte című filmet a német kollégái, na mondom, biztos valami Amerikai pite szerű baromság. Aztán a múlt hét pénteken valamiért csak beadtam a derekam, hogy ha annyira akarják (a férj meg a gyerek), akkor nézzük meg. Aztán meg annyira tetszett, hogy szombaton elrohantunk megnézni a moziba a második részt.  

- Vasárnap leruccantunk a Balatonra a barátainkkal. Györökön ebédeltünk a Csókafészekben, aztán meg Szigligeten kévéztunk, sütiztünk, és még a Süllő fesztiválra is belestünk. Na meg persze nagyokat sétáltunk ebben a csodás időben, ami azóta is tart. Tőlem maradhatna ez karácsonyig.

- Hétfőn Molytaliztunk a Freiben: süti-, kávé- és dumahegyek. 

- Egész héten különböző  barátnői alszanak itt Katinkának. Annyira bírom őket, úgy elvannak, én meg lazulok. 

- Dm-es Life Book: szerintem nagyon jó kis tervező lesz, már alig várom, hogy teleírhassam. 

- Kiültettem a kertbe a krizantémokat, amiket kaptam. Csodásak!

- Megnéztem a Mülleres teaválasztékot. Vettem egy cseresznyés-marcipánost, amit Kata ajánlott, meg egy Heisser Hugo nevezetűt, ami a Hugo-koktél ízvilágát akarja hozni (bodzás-lime-os), nem sikertelenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr158036596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása