meseanyu 2015.06.12. 09:59

Heti jóságok 9.

intim.jpg

- Győrfeszt: hatalmas volt az Intim Torna Illegál, meg bírtam a Bieberst és a Mary Popkidzet is. Jó idő volt, jó hangulat, ettem valami gyros-szerű tök finom lepényt, meg ittam cidert és mojitot. Jövőre is megyünk mindenképp.

- Egyesületi családi nap: sok duma, nevetés, tinci-tánci, kaja-pia hegyek. Különösen finom volt a jégbe hűtött akácszörp, ilyet még nem ittam, meg a hagyományos rétesek közül a körtés-kakaós. Ja, és a zsíros kenyér rozéval, nincs is annál jobb.

- Walter vendéglő, Perbál. Hamarosan beszámoló. Utána hűsölés és beszélgetés jó barátaink teraszán, és estefelé még egy szelet  fincsi sajtkrémtorta is belém fért.

- Csodás loncillat a teraszon, hála a szomszédoknak. Még tovább emeli a most már mindennapossá vált vacsora, borozgatás, beszélgetés hármasának fényét.

-Halvány rózsaszín, natúr árnyalatú körömlakk az Avontól. Nagyon tetszik a színe, és úgy néz ki tartós is lesz, úgyhogy valószínű ez lesz nálam idén a nyár lakkja.

- Itt volt nálam egy pesti barátnőm, akivel már nagyon régen találkoztunk. 

- Szikomorfán születtem. Nagyon kellemes olvasmány.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1007536268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása