A Messerrel az évek során jó viszonyom alakult ki, a férjem által hazahordott karácsonyi ajándékok közül mindig az ő határidőnaplójukat szoktam kiválasztani. Most viszont továbbfejlődött a kapcsolatunk, hiszen részt vettünk egy nagyon ütős rendezvényükön.

A szállásunk a harkányi Dráva Hotelben volt, ez egy kellemes kis szálloda közvetlenül a harkányi fürdő mellett. Van saját wellness-részlege is, de ezt nem volt időnk kipróbálni. Pénteken délután érkeztünk meg, miután a gyereket leadtuk Szekszárdon anyuéknál, a személyzet nagyon kedves volt, a szoba és a fürdő kényelmes. Átöltözés és egy kávé után busszal vittek minket Villányba, a Sauska Pincészetbe. Itt a hatalmas teraszon egy kényelmes kanapéra lehuppanva válogattunk a gusztusos szendvicsek között, én limonádét szürcsöltem, a férjem rozét, és gyönyörködtünk a kilátásban.

Aztán lementünk a pincébe, ahol egy kedves borász hölgy mesélt a pincészetről, és két még piacra nem került vörösbort kóstolhattunk. Utána a Pappas Autó terepjáróival vittek fel bennünket a hegyre, ahol ismét rozé meg isteni házi pogácsával vártak minket, na meg egy kedves szőlész fogadott, és bevezetett a szőlőápolás rejtelmeibe. A kilátás az Ördögárokra pedig  mindent vitt.

Traktorokon zötyögtünk vissza a pincészetbe immár emelkedett hangulatban, pont idejében értünk vissza vacsora kezdésre. A svédasztalos vacsorához, ahol sváb ételeket ehettünk (részemről kacsacombot sufnudlival és káposztával, de volt marhapörkölt, csirkepaprikás, nokedli, petrezselymes krumpli, uborka- és paradicsomsaláta, előételnek meg különféle sonkák, kolbászok, szóval jó kis hagyományos, házias koszt), és közben tovább folyt a bor, a pincészet bármely borát megkóstolhattuk kellemes élőzenével aláfestésként. Vacsi után, mire megérkeztek a rétestálak az asztalokra, a zenekar is energikusabb dallamokra váltott, úgyhogy hamarosan megindult a tánc, amelyben mi is rendesen részt vettünk, egészen éjfélig, amikor visszaszállítottak a szállodába. Másnap reggeli után pedig irány Szekszárd, ahol kipihentünk fáradalmainkat, és mindenkinek áradoztunk, hogy milyen jól éreztük magunkat.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.