penumbra_1.jpgEz egy olyan cím, amire - valljuk be őszintén - minden könyvmoly rámozdul. Ráadásul engem még nagyon emlékeztet a Mr. Magorium meseboltjára is, és erről a filmről nagyon jó emlékeket őrzök. És bár azóta hallottam erről a regényről hideget és meleget is, engem meggyőzött. Nagyon filmérett ez a történet, és én szeretem, amikor olvasás közben peregnek  a szemem előtt a filmkockák, látom a szereplőket, a helyszíneket. Persze a szektás vonulat kicsit Dan Brown-os, de hát oda se neki, ennyi még belefért. A többi viszont inkább Bernadettes, persze annyira azért nem zseniális, azt a könyvet mostanában nem nagyon tudja nálam lenyomni semmi. Viszont nagyon tetszik nekem ez az Amerika, amelyet ezek a könyvek bemutatnak: egy trendi, intelligens, nem hivalkodóan jómódú Amerika, szeretek erről olvasni, talán mert szeretem azt hinni, hogy az én életem is tud valami hasonló lenni. Jó volt az üzenet is, a barátság fontosságáról, és tetszett ahogy a szereplők a kalandokban egymást segítették. Tehát nem mondom, hogy az év könyve nálam (az a hely már foglalt), de szerintem mindenképpen érdemes egy próbát tenni vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr875670418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PuPilla · http://pupillaolvas.freeblog.hu 2013.12.03. 10:41:04

Mostanában válogatott jó könyvek kerülnek eléd :) Nem is kell mondjam, ez is érdekel!
A Bernadette-et pedig tegnap kezdtem olvasni, eddig megvett kilóra engem is. :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2013.12.04. 17:56:50

@PuPilla: én is úgy érzem, hogy most nagyon jó passzban vagyok könyvválasztás terén, jelenleg a Téli berek andalít el. :-)
süti beállítások módosítása