Nem mondom hogy kéne (pedig igen), mert nem stresszelem magam, de azért összeraktam egy stócot, amit jó lenne még azelőtt elolvasnom, hogy ránk virrad 2014 első hajnala.

Az első az utolsó várólista-csökkentősöm, Balogh Robi svábjainak utolsó kötete, mert bár a kihívást már elbuktam, azért tartom magam a fogadalmamhoz. Aztán van két könyv tesómtól kölcsönben: a Penumbra úr nonstop könyvesboltja és az Elveszett próféciák, meg tesóm barátnőjétől Kerstin Gier új sorozatának első része, a Silber. Tehát ezt a négyet mindenképp, plusz megjön még majd a Geschmack von Apfelkernen, amit nem bírtam megállni és megrendeltem, tesómtól meg megkapom névnapomra Jonasson új könyvét, és mivel ezek meg nagyon érdekelnek, jó lenne ezeket is még idén. Persze utóbbi kettőt lehet, hogy elrakom a szilveszteri wellnessezésre (ahol tavaly is alig olvastam, haha), aztán majd meglátjuk. Tervem megvalósításához már csak az kell, hogy önmérsékletet gyakoroljak a könyvtárban, és mást már ne kérjek kölcsön. Optimista vagyok, szerintem menni fog. :-) 

sváb.jpg

penumbra_1.jpgelveszett.jpgsilber.jpggeschmack.jpgjonasson.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr245635654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása