tünékeny illúziók.jpgA kötet alcíme Bűbájoló történet, és bennem valahogy ez ragadt meg, így is emlegettem, aztán néztek is a népek, hogy miről beszélek. Valószínű azért erre koncentráltam, mert a varázslatot vártam a könyvtől, hogy tényleg bűbájos lesz minden értelemben, de ezt sajnos kevéssé kaptam meg. Néha elgondolkodom azon, hogy vajon  a témával van-e gond, nem kötnek már úgy le ezek a kisasszonyos történetek, de aztán eszembe jut egy-egy szép élmény, és mégis azt kell gondolnom, hogy mint itt is, inkább a megvalósítással van a gond ezekben az esetekben. Pedig nem ír rosszul ez a Kowal nőszemély, és az elejét meg a végét eléggé élveztem is olvasni, de közepe táján úgy elkezdtem unatkozni, hogy legszívesebben félbehagytam volna a könyvet, de azért annyira meg szívemhez nőtt már a főszereplő, hogy kíváncsi legyek a sorsára.  Szóval végigrágtam magam a kevéssé érdekes részeken, és meg is lett a jutalmam, megelégedésemre zárult le a történet. Azt az egyet mondjuk nem értem, hogy hogyan lesz ebből sorozat, mert ez a kötet így kerek egész volt, szépen elvarródott minden szál. Mindenesetre akárhogy is lesz, én a folytatásokat biztos nem fogom elolvasni, ennyi elég volt ebből. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr845602572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása