marija morevna.jpgSzeretem a meséket és szeretem a mesei elemekkel dolgozó történeteket, a mágikus realizmust, az urban fantasyt, Valente könyve mégsem lopta be olyan mélységekig a szívembe magát, mint ahogy az alapfeltételek megléte miatt várható volt. Mert adva van egy ragyogó szerelmi történet, az orosz népmesék megannyi eleme vegyítve a kommunizmus legsötétebb bugyraival, mindez csodásan elegánsan megírva. Mégsem tudtam igazán elmerülni benne, a közepe táján egy ideig határozottan untam is, irritált a két címszereplő szado-mazo kapcsolata., sokszor túl kusza volt a történetvezetés és a legvégével sem voltam egyértelműen kibékülve. De közben volt sok-sok olyan egyedi, szép részlet, szereplő, megfogalmazás, ami miatt azt hiszem egyértelműen érdemes elolvasni ezt a könyvet, és odafigyelni a szerzőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr655370832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása