varolista2013kicsi.jpgLobo ismét meghirdette az immár hagyományos várólista-csökkentést, és természetesen idén is részt veszek, mint eddig mindkét alkalommal. Az eddigi években sikeresen teljesítettem a kihívást, itthon porosodó, rég olvasásra váró könyveket olvastam azzal a céllal, hogy egyszer talán nem tornyosulnak majd körülöttem a beszerzett, de még el nem olvasott könyvek, és eljönnek azok a boldog békeidők, mint régebben, hogy amint megvettem egy könyvet, el is olvastam. Ha az idei kupacot lenyomom, egész közel leszek már ehhez a vágyott állapothoz, úgyhogy nagy reményekkel indulok neki a 2013-as játéknak. A könyvek szépen toronyba rendezve várnak rám az éjjeliszekrényen, hamarosan el is kezdem valamelyiket. Annyi plusz szabály vezettem még be idén, hogy az új beszerzésekhez mindig kell társulnia egy várólistás könyv elolvasásának, azt hiszem ez még jobban fog motiválni, hogy hamar végezzek a kupaccal, hiszen különben nem vehetek újakat.Egyébként idén úgy gondolom, elég jó kis könyveket válogattam, ezért alig várom már, hogy olvashassam őket. várólista.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr534995976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása