Mint ahogy választott nevem is jelzi, igazán közel állnak hozzám a mesék, ezért már régóta vágytam elolvasni Boldizsár Ildikó könyvét, s mivel a beszerzés mindig elmaradt, örültem, amikor megláttam a könyvtár polcán.

Ez megint egy nagy hatású könyvnek bizonyult, komolyan el is gondolkodtam, hogy nem kéne-e részt vennem egy meseterápián, attól függetlenül, hogy nagy bajom nincsen, apró-cseprő bizonytalanságaimat, problémáimat szívesen rendbe tenném. A könyv engem teljesen meggyőzött a módszer hatásosságáról, kár hogy egyelőre még nehezen hozzáférhető, egyelőre tehát nem utazom Pestre terápiára, de igyekszem több népmesét olvasni, hátha az egyikben meglelem azt a bölcsességet, amire jelenleg éppen szükségem lenne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr653478648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása