Na, most végre sikerült egy kötetet azon frissen, melegen beszereznem, hogy még éppen csak elhagyta a nyomdagépet. Nagyon vártam már Agatha Raisin újabb kalandjait, úgyhogy nem tudtam otthagyni a boltban, amikor egyszer csak szembejött. Mindent sutba vágva igen hamar el is olvastam, és mondhatom, nem kellett csalódnom. Kicsit félve vettem kezembe a harmadik kötetet, mondván ugyan hány bőrt lehet még lehúzni erről a karakterről, és bár az első kettő nagyon tetszett, a lelkem mélyén nem hittem el, hogy ez a lendület még sokáig kitarthat. Pedig nagyon is. Nemhogy a főhősben vannak még tartalékok, de a mellékszereplők terén is válogathatunk a jobbnál jobb karakterekben, jelen kötetben a legjobbnak a meggyilkolt alakját éreztem. Ez a sorozat tényleg addiktív, azt hiszem a könyvespolcom dísze lesz a huszonvalahány kötet (persze csak, ha lesz olyan szerencsém, hogy ki is adják mindet).

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr163326927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása