Mivel szülői és gyermeknevelési válság köszöntött rám az iskolaév kezdetével, valósággal mentőövnek tűnt Vekerdy új kötete. A cím már elárulta mi kell a gyerekemnek, úgyhogy gyorsan meg is rendeltem, hogy tudjam, hogyan érjem el a hőn áhított célt. Vekerdy Tamás abszolút hiteles szakértő a szememben, szinte minden könyvét olvastam, rendszeresen követem rovatát a Nők Lapjában, így a könyv olvasása közben azon vettem észre magam, hogy igen, ezt már olvastam, meg ezt is, de nem volt ez baj, a kötet nagyon jó összefoglalása annak, hogy melyek is az igazán fontos dolgok a gyereknevelésben. Nem túl részletes, de épp elég ahhoz, hogy az ember tudja, milyen irányba induljon el, ezért talán kezdő szülőknek a leghasznosabb. Nekem, régi motorosnak pedig azért esett jól, mert megerősített benne, hogy történjen bármi, új szituációk sora, ha tartom magam az elején elhatározotthoz, és próbálom nagyon  szeretni a gyereket, akkor nagy baj már nem lehet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr933310025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása