Bár nagyon szeretem Schäffer Erzsébet munkáit, egytől egyig olvastam is mindent tőle, mégse sorakoznak a kötetei a könyvespolcomon, egy kedves barátnőmtől szoktam ugyanis kölcsönkapni őket. Ennél a kötetnél éreztem azonban először, hogy olyan jó lenne, ha elérhető közelségben tarthatnám, ha elővehetném olykor-olykor, belelapozhatnék, és figyelmeztetne arra, hogy majd, ha eljön az ideje, hogyan kell cselekednem.

Nehéz döntés, hogy milyen módon tudjuk ellátni, ápolni idős szeretteinket, most valahogy több oldalról elő is került a téma, sokat beszélgettünk róla sokakkal, és azt gondoltam, tudom, mi a helyes, hogyan kéne. Aztán jött ez a könyv, elgondolkodtatott, meghatott, és nem vagyok már annyira biztos az igazamban...

Schäffer Erzsébetben azt szeretem, hogy minden könyve tele van életigenléssel, bölcsességgel, líraian, szépen ír az igazán fontos és igaz dolgokról, ez a vékonyka kötet is ilyen, ajánlom mindenkinek, ahogyan a többi könyvét is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr313296764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása