Talán kezdek megcsömörleni a sok bűbájos kalandtól, de most már kezdett engem is idegesíteni kicsit a drága Cilike. Volt egy-két olyan bakija, amit még én sem vagyok hajlandó elnézni neki, pedig a Jóisten a megmondhatója, hogy sok közös vonásunk van. Mindenesetre még ezek az égbekiáltó marhaságok sem tudták kedves Cilikénket megakadályozni a férjhez menetelben, úgyhogy fellélegezhettek a korabeli olvasók, akik izgatottan várták a folytatásokat. Tutsek Anna  a könyv utolsó soraiban szépen el is búcsúztatja hősnőjét, de a mai olvasó már tudja, hogy vár még rá három Cilike kötet, gondolom a szerző a nagy sikerre való tekintettel írta tovább a történetet. Azért azokat is elolvasom majd, mert összességében azért mégis kellemes kikapcsolódást jelentettek nekem  Cilike kalandjai, meg kíváncsi is vagyok, hogy mit fog kihozni az asszonyi létből a szentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr423175140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása