Félre  tettem már régóta egy pár Wodehouse-t a nyaralásra, de aztán mások beelőzték, így úgy tértem haza, hogy szegény P.G. olvasatlan maradt. Ki tudja meddig hányódott volna az éjjeli szekrényen, ha nem jön a rossz idő elűző esemény a molyon, így nekem is helyt kellett állnom a vártán (akarom mondani a kastélyban), hiszen az egyik kedvencemet mégsem hagyhattam ki. 

Jeeves és Bertie kalandjai ismét jól elmulattattak, de az eseménnyel kapcsolatos legnagyobb élményem az volt, hogy ahogy a többiek egyre másra olvasták a különféle Wodehouse regényeket, jó páran beleszerettek. Én, aki zsenge kamaszkorom óta rajongással olvasom ezeket az igen vicces regényeket, nagyon tudok örülni az ilyen helyzeteknek, és ilyenkor még jobban szeretem a molyt, látva, hogy nem csak nekem okoznak olyan kellemes élményeket az újabb és újabb felfedezettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr883161941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása