A gyerekkönyves blogomon a hivatkozókat böngészve fedeztem fel a moly.hu címet, és mivel általában utánanézek az ismeretlen helyeknek, ahol a blogomat említik, ebben az esetben is így tettem. Ahogy megláttam, hova kerültem, a könyves játszótér egyből magával ragadott. Regisztráltam, aztán elkezdtem bejelölgetni az általam eddigi életemben olvasott számos könyvet, böngésztem órákig, és nagyon élveztem. Közben felfedeztem a különböző egyéb funkciókat, sok kedves embert ismertem meg, és a moly a mindennapi életem részévé vált.

És így megy ez most már több mint két éve, az interneten töltött időm 90%-át molyon töltöm, és ahogy bővül az ismeretségi köröm, ez bizony sokszor órákban mérhető. Mire feldolgozom a sok friss információt, hogy ki mit olvas, mit gondol a könyvekről és a világról, kivel mi történik éppen, hozzászólok, csevegek, eszmét cserélek... Hát bizony, ez időbe telik. Sokszor kényszeríteni kell magam, hogy ne a napi teendőimtől, netán az olvasástól vegye el az időt a túlzásba vitt molyolás. Szóval függő vagyok, no, de minden egyes percét élvezem.

A moly sok újat hozott az olvasási szokásaim terén is. Többet olvasok, egyrészt állandóan erőt vesz rajtam a versenyszellem és muszáj beszállnom mindenféle kihívásokba, másrészt mindig akad valami izgalmas értékelés, elejtett félmondat, és már megy is az illető könyv a várólistámra. A moly hatására kezdtem el újra könyvtárba is járni, rengeteg olyan szerzőt olvastam az utóbbi időben, akinek vagy még a hírét sem hallottam, vagy egyszerűen valami okból idegenkedtem tőle, ám a molyon mégis sikerült kedvet kapnom hozzá.

A molyon tehát egy helyen megtalálom a könyveket, amelyek gyerekkorom óta hűséges barátaim, és a közösséget, ahol otthon érzem magam. Sokakkal sikerült már élőben is találkoznom, nagyon kellemes élményekben volt részem ezáltal, és sokakat úgy is nagyon közel érzek magamhoz, hogy csak virtuális ismerőseimnek mondhatom őket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr53112860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása