Jó pár szakácskönyv sorakozik a polcomon, és azt vettem észre, hogy sok kötet szinte csak albumként funkcionál, magyarul szinte semmit nem főztem eddig belőle. Ezért úgy döntöttem, nem nagyon szerzek be újakat (kivéve a DM-pontokért kapható Stahlok, mert azokat azért muszáj :-), viszont ha a könyvtárban épp bent van valamelyik újdonság, szívesen hazahozom, átnézegetem, adott esetben kiírok egy-két receptet, vagy csak ötleteket, inspirációt szerzek. Ha pedig nagyon tetszene a kötet, és úgy érzem kell nekem a konyhapolcra, még mindig beszerezhetem. Arról meg nem is beszélve, hogy annyi manapság a gasztroblog, hogy Dunát lehet rekeszteni a jó receptekkel, ezért sem terhelem a pénztárcámat szakácskönyvek vásárlásával.

Szóval Segal Viktor könyve is a könyvtárból került hozzám, örültem is nagyon, hogy egy ilyen friss, új kötetet sikerült hazahoznom. Egy borongós estén át is lapoztam, és rögtön  tetszett, hogy alapanyagok szerint vannak csoportosítva a receptek, jó pár számomra kedves alapanyagot fel is fedeztem benne, mint pl. a sütőtök vagy az eper. Aztán ahogy jobban szemügyre vettem a recepteket, valahogy egyre kevésbé tetszettek. Ismeretlen fűszerek, bonyolult eljárások, olyan ételekről olvashattam, amelyeket nagyon szívesen látok egy étlapon, és örömmel meg is kóstolom őket, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy elkészíteném őket. Nem tartom magam konzervatív szakácsnőnek, de valahogy nem éreztem még hajlandóságot, hogy nekiálljak konfitálni, és fekete spagettit sem igazán tudom, hogy hol szerezhetnék be. Persze ezek csak kiragadott példák, de számomra tele volt ilyesmikkel a könyv. Segal Viktor szimpatikus ember, és szívesen ennék a főztjéből, de  a saját konyhámban én nem ilyen ételeket vágyom készíteni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr742676509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása