Hm, hm... Gondoltam én, hogy nem teljesen az én világom Schmitt, ezért is nem vettem meg tőle eddig semmit, bármilyen olcsón adták is. De annyi jót hallottam róla, hogy gondoltam, ha bent lesz valami tőle a könyvtárban, akkor lenyomom, hiszen úgyis olyan rövidkék, még ha nem is tetszik annyira, hamar túlesem rajta.

Ehhez képest egész kellemes volt az óévet ezzel búcsúztatni, de sajnos nem hagyott mély nyomokat, maradandó élményt bennem. Nem rossz a sztori, nem rossz a stílus, de valami mégis hiányzott nekem. Valahogy túl szájbarágós volt az egész, a bölcsességek nem igazán fogtak meg, pedig Isten látja lelkemet Anne háborús élményei megfelelő hangulatba ringattak. No, mindegy, azért sorra kerül még a többi rövidke okosságbomba is, aztán majd meglátjuk azokból mit tudok kihámozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr692560586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása